Nog extra foto's van de eerste dagen

17 juli 2016 - Bali, Indonesië

Meisje offeringsTegenungun watervalJoepie zwemmen onder Tegenungun watervalSelfie in het restaurant in TampaksiringGrot tempel in SukawatiMooie buddhatempel in SukawatiIn de rijstvelden van TegalalangMama en papa in de tempelTempel in TegallalangBaby ananas in de Organik Farm van Tampaksiring

1. Nonkel Jaak:
    17 juli 2016
    Hallo Antwaarpse Balinezen,
    Het is altijd weer een plezier om een berichtje van Louke te ontvagen. We hebben de indruk dat jullie het daar wel zeer goed stellen. Mooie foto's!!! Moesten jullie je ontbijt offeren? Dat zou ik wel spijtig vinden want het zag er zeer lekker uit! Volgende keer graag een foto van de papa tijdens de massage in plaats van papa in de tempel. Kan je daar voor zorgen , Lou? tante Fredie de peter Anna
  2. Oma:
    17 juli 2016
    Dag alle drie,
    Bedankt voor de verhalen en de mooie foto's
    Wat een fantastisch reis !
    Vindt je het eten lekker Lou?
    Is het eigenlijk warm daar?
    Groetjes xxx oma
  3. Lou:
    18 juli 2016
    Ja een klein foutje we hadden offerings gemaak die moesten we offeren en een klein foutje gemaakt dat was gewoon ons ombeit
    --------------———-–----------------------————-----------------------------------------------
    Dan ja het is best warm alleen hebben we de regen een beetje mee genomen naar Bali het is lekker eten en ik vind zelf de foto,s ook mooi doei groetjes lou