Tweede dag in Hong Kong

6 juli 2018 - Hongkong, Hongkong

Hallo allemaal! Vandaag was ik nog in Hong Kong, China. Deze nacht kon ik totaal niet slapen.Dat kwam natuurlijk door de jet lag. Ik was pas aan het slapen rond 5uur 's ochtends.

IMG_1427Daarna gingen we ontbijten bij een bakkerij en we hebben koffiekoeken gehaald maar normaal eten ze in Hong Kong 's ochtends dim sums. Toen we gegeten hadden gingen we naar het Kowloon Park. Daar staan hele mooie bomen. Toen we uit het park kwamen zagen we een museum over hoe Hong Kong is ontstaan dus dat moesten we ook even doen.

Hong Kong is heel mooi vanaf  de bovenkant dus zijn we naar de Victoria peak geweest. Dat is het hoogste punt van Hong Kong met mooi uitzicht over de stad.
IMG_1467
Daar bij de Victoria peak hadden ze ook nog een museum een 3D museum.

's Avonds waren er ook straatmarkten. Dus daar moesten we ook even door om allerlei Chinese spullen te kopen.

En daarna zijn we gaan eten en je kunt het al raden: we zijn chinees gaan eten. We vonden het weer heel lekker. Vannacht om 02u00 gaan we naar de Rode Duivels tegen Brazilië kijken op een scherm in een cafe met andere Belgen.

IMG_4437

TOT HET VOLGENDE VERHAAL !!!!!!!!

1. Tante Karin:
    6 juli 2018
    Hup Hong Kong Hup ..... 👹
  2. Oma:
    7 juli 2018
    Hallo,
    Goei verhaal Lou!!!en wat een belevenissen.
    Maar de max is nu toch wel de winst van de Rode Duivels.
    Hoelang blijven jullie nog in Hong Kong?
    Waar gaat de " finale !"gevierd worden Jan ?
    Mooie foto's Jullie zien er alledrie stralend uit...genieten maar...
    Groetjes
  3. Nonkel Jaak:
    9 juli 2018
    Hoi alledrie
    Even WiFi dus eerst Louke’s reisverhaal gelezen!
    Mooie foto’s! Geniet ervan met zijn drietjes.
    Hopelijk is de jetlag ondertussen weg!?