Hong Kong, Cambodja en Vietnam 2018

5 juli 2018 - Hongkong, Hongkong

IMG_1407Hallo welkom bij mijn nieuwe reisblog.Ik ga weer op een grote reis, dat betekent nieuwe verhalen, foto's en video's. Dit is mijn eerste dag hier in Hong Kong. Ik vond het al heel leuk! Wat heb ik allemaal gedaan? We kwamen aan in de luchthaven van Hong Kong, het was 11uur vliegen, en we gingen meteen iets te drinken. We hadden al een hotel geboekt want het was voor ons middernacht en in Hong Kong was het 6:00 's ochtend dus we gingen even enkele uren slapen. Daarna gingen naar het ander hotel waar we 3 dagen blijven. Het was wel heel vermoeiend want we hadden geen koffers maar grote rugzakken(en die waren heel zwaar en het was vooral heel HEEEET en vochtig). We kwamen aan in ons kamertje en deden onze rugzakken af en gingen verder stappen. Dan gingen we naar een restaurant om dim sums te eten want dat is een HK specialiteit en het restaurant heeft vele jaren een Michelin ster gekregen.. Toen was het al 5 uur 's avonds . Om 20uur gingen we naar een grote lichtshow die eigenlijk wat tegen viel maar de skyline zelf was wel  SPECTACULAIR !! Daarna gingen we zoeken naar een sushi restaurant en het duurde wel lang voor dat we het vonden. Uiteindelijk gingen we eten in de Moshi Moshi (niet de beste sushi maar wel lekker). Om 23u gingen terug naar ons kamertje. en was de dag alweer voorbij. ik hoop dat jullie mijn eerste verhaal al leuk vonden!! Ik alvast wel.